OCHIUL BEIULUI, CASCADA BEUSNITA SI RAFTING PE RAUL NERA

Tot ad-hoc, impreuna cu mai multi prieteni, am mers sa facem RAFTING PE RAUL NERA. Acesta strabate Parcul National Cheile Nerei Beusnita si creaza cele mai lungi chei din Romania. Raftingul pe Nera parca nu a fost atat de incitant ca cel de pe Jiu. Raul era umflat si mai lenes, iar bolovanii acoperiti de apa, dar atmosfera a fost la fel de distractiva. Am descoperit alte locuri noi din Tara Dacilor. A fost o experienta altfel. La un moment dat  chiar ne-am oprit din cursa noastra pe apa, am parcat barcile la mal si am urcat sa vedem Lacul Dracului. Uimitoare a fost imaginea de smarald a acestuia, mai ales in contrast cu cafeniul Nerei involburate.

Ca sa admiram Nera si din alta perspectiva, am facut si traseul de-a lungul cheilor, unde romanii au sapat in piatra calcaroasa tuneluri lungi, care ies la lumina din loc in loc. Un traseu si un peisaj de neuitat, la care au contribuit si afluentii Nerei. Acestia au sapat si creat in roca lacuri unice, cascade superbe si pesteri impresionante.

Rafting pe Nera, Beusnita, Ochiul Beiului (31)

Rafting pe Nera, Beusnita, Ochiul Beiului, obiective turisistice Romania, concediu, infoturism

Intr-o alta plimbare, prin frumoasa padure a rezervatiei, insotiti la tot pasul de mici cascade, ca niste mici slujitori care ne conduceau la palat ca sa ne prezentam in fata reginei, am mers sa vedem CASCADA BEUSNITA. Aceasta, pe drept numita regina cascadelor, izvoreste dintr-un izbuc, un izvor subteran care-ti lasa impresia ca apa iese din stanca si formeaza lacul de smarald Ochiul Beiului.

Spre seara, ne-am incalzit la clasicul foc de tabara, langa care ne-am pus la pregatit mancarea la ceaun.

La intoarcere spre Bucuresti va recomand sa va abateti cel putin pe la morile de apa de la Eftimie Murgu. Iar daca aveti timp sa treceti pe la Cazanele Dunarii, Cheile Tasnei, Herculane, Pestera Topolnita, Cascada Bigar, s.a.m.d.

APASA AICI PENTRU MAI MULTE FOTOGRAFII

Sper ca ti-a placut articolul si ca te-am inspirat pentru urmatoarea destinatie de vacanta. Te rog sa dai share si like pe facebook pentru a ne promova tara la cat mai multe persoane.

PS: Apasa mai sus pe numele obiectivului scris cu litere mari si vei ajunge direct la harta google iar acolo apasa butonul „navigare” ca sa te duca direct la destinatia turistica…